LeWell | Vaakaaaargh!
LeWell Yksilölliset hyvinvoinnin polut Kehosi on kulkuväline, ei päämäärä. Jotakin kohti meneminen.
Lewell, level, levell, lewel, hyvinvointi, hyvinvointipalvelut, Kuntosali, valmennus, hyvinvointi
18400
post-template-default,single,single-post,postid-18400,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Vaakaaaargh!

21.04.2018, Vaakaaaargh!

Vaaka on paholaisen keksintö. Sen avulla ei todellakaan pitäisi seurata elämäntapamuutosta tai painonpudotusta tai mitään muutakaan. Se on näppärä apuväline kun pitää punnita matkalaukku reissuun lähtiessä tai lapsi Pronaxenin annostusta varten. Muuten se pitäisi työntää syvälle vessan kaapin alle ja antaa pölyttyä siellä.
Muttakun.

Viimeksi kun laitoin välitilintekoa, niin tulokset olivat ensimmäisten vajaan parin kuukauden ajalta aika kivat. Rasvamassaa oli lähtenyt 4 kiloa ja lihasta oli tullut yli kilo lisää. Eli vaikka muutos vaa’alla ei ollut suuren suuri, kropassa oli kuitenkin tapahtunut muutosta. Homma jatkui ja vaaka pysyi kaapin alla. Kunnes pari viikkoa sitten astuin pahaa aavistamattomana vaa’alle. Ja se pentele näytti ENEMMÄN kuin ennen edellistä Inbody -mittausta. Sen jälkeen vaa’alla on tullut käytyä harva se päivä ja siinä se pyörii. 0,5-1kg enemmän kuin viime mittauksessa. Josta on siis jo kuukausi aikaa.

Joo. Minä tiedän, että homma etenee sykäyksittäin. Välillä on tasannevaiheita, välillä mennään lujaa eteenpäin. Yhden viikon olin flunssassa, mutta muuten ollaan treenattu koko ajan samalla tavalla ja ruokavalio on ollut samanlainen, rennon siisti. Satun olemaan ihmistyyppiä ”mullekaikkihetinyt” ja tämä kyllä syö naista kun tulosta ei tule tasaiseen tahtiin. Muistui mieleen yksi valmennusasiakkaani muutaman vuoden takaa joka totesi, että ei sillä niin väliä vaikka paino ei putoaisikaan, hän haluaa sitten ainakin olla vahva. Samanlainen ajatus hiipi tässä kohtaa omaankin mieleeni. Salin puolella kun treeni kulkee, on mukavaa ja menee eteenpäin.

Viikko sitten muutimme treenityyliä. Tähän asti olemme treenanneet 1-2 lihasryhmää kerrallaan, ja treeni on tehty 4 kertaa viikossa. Nyt menemme kuukauden verran siten, että treenataan systemaattisesti joka toinen päivä ja käydään läpi koko kroppa. Yksi liike (mahdollisine tehosteineen) jokaiselle lihasryhmälle. Teen seuraavan Inbody -mittauksen kolmen viikon kuluttua, katsotaan missä silloin mennään. Periksi ei anneta, sillä vaikka paino ei tipu toivottuun tahtiin, olen saanut alkuvuoden aikana paljon muita hyötyjä. Jaksan paremmin, syön fiksummin ja kroppa kaipaa säännöllistä rasitusta. Ei siis muuta kuin hymy naamalle ja menoksi!

0 Comments